Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna wznawia działalność stacjonarną
Opublikowano 01 grudnia 2020
Od 30.11.2020 roku Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna wznawia swoją działalność stacjonarną. Z uwagi na stan epidemii, w pierwszej kolejności będą realizowane zgłoszenia związane z wydawaniem opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczeń, ważnych dla przyszłości edukacyjnej i dalszych losów dziecka.
Dbając o wspólne bezpieczeństwo zespół pracowników Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przypomina niezbędne i konieczne zasady i procedury pozwalające na zapewnienie możliwie bezpiecznych i higienicznych warunków funkcjonowania Poradni w trybie stacjonarnym w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19:
Przygotowano gabinety diagnostyczne(ozonowanie i dezynfekcja pomieszczeń), wprowadzono zaostrzone zasady kontaktów interpersonalnych w budynku, przyjmowania klientów i obiegu dokumentów.
Rodziców, w celu umówienia się na wizytę do Poradni, uzyskania informacji, porady czy konsultacji, prosi się o kontakty telefoniczne przesłanie listowne/ mailowe lub poprzez ePUAP wypełnionego zgłoszenia oraz niezbędnych dokumentów.
Rekomendujemy, aby umawianie dzieci na badanie do Poradni, jak również wstępne postępowanie diagnostyczne i kwalifikacja do diagnozy odbywały się telefonicznie. Wizyta w Poradni przebiega zgodnie z ustalonymi procedurami, których w celu zapewnienia bezpieczeństwa należy bezwzględnie przestrzegać. Poszerzone omówienie wyników badania, dalsze kroki w celu indywidualnych ustaleń w zależności sprawy i indywidualnych potrzeb dziecka zalecamy, aby również przeprowadzane były drogą telefoniczną po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Poradni. Oczywiście klienci Poradni również będą przyjmowani w sekretariacie, ale z uwagi na epidemię prosimy o jak najczęstsze korzystanie z form zdalnych:
e-mail: sekretariat@pppp.walbrzych.pl
tel. SEKRETARIAT 74 84 60 563 ,797-984-251
Dyrektor: 518-787-925
Specjaliści PPPP: 518-787-916