Nabór na członków Powiatowej Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych
Opublikowano 12 listopada 2024
Starosta Wałbrzyski informuje o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w kadencji 2025-2028. Powiatowa Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych jest organem opiniodawczo-doradczym Starosty. Do zakresu jej działania należy w szczególności:
- inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób z niepełnosprawnościami oraz realizacji praw tych osób,
- opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób z niepełnosprawnościami,
- ocena realizacji programów,
- opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Wałbrzyskiego pod kątem ich skutków dla osób z niepełnosprawnościami.
Kandydatów na członków Powiatowej Rady mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego działające na terenie Powiatu Wałbrzyskiego.
Zgłoszenie kandydatów należy dostarczyć w formie papierowej, na formularzu zgłoszeniowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, w terminie 14 dni od daty jego publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego tj. do 21 listopada br., osobiście lub przez doręczyciela do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20-24, pokój nr 28 w godzinach pracy urzędu, bądź za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych z dopiskiem „Powiatowa Społeczna Rada do spraw Osób Niepełnosprawnych”.